Bumerang - Yazarkafe

8 Şubat 2015 Pazar

Dün yoktun, Bugün de yoksun

Dün yoktun, Bugün de yoksun

Pencereden sızan ışığın gözüme çarpmasıyla uyandım sabah. yoksul bir akşamın sabahına uyanmanın yorgunluğu var üstümde.

Yüzümü yıkamak için banyoya geçiyorum. alışkanlıklar banyoda başlıyor bilirsin. yüzümü yıkarken, düzensiz topladığım saçlarıma bakıyorum, toplamasana saçlarını, seni böyle dağınık seviyorum deyişin geliyor aklıma. tatlı tatlı gülüşün. ben de gülüyorum. gözlerim acıyor. kapısını çekip çıkıyorum. 


On altı adım. mutfağa gitmek için uzun mesafe. mutfaktan gelen taze salatalık kokusu, doğrama sesleri yok. ocakta kaynayan çaydanlığa saklamışlar meğer huzuru. bunu öğreniyorum. ne çok şey öğrendim senden. bak bunu seveceksin diye zoraki tattırdığın menemenler geliyor aklıma. hatırın kalır diye, sevmediğimi bile bile yedirmeye çalıştığın menemeni bile özlüyorum. gözlerim doluyor. menemeni özlüyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder