Bumerang - Yazarkafe

14 Mayıs 2018 Pazartesi

Barış Özcan - Sınavlarda 7 Çalışma Tekniği 🌴1 Harita

Barış Özcan - Sınavlarda 7 Çalışma Tekniği 🌴1 Harita

Bugünlerde sınavlardan boğulduğunu söyleyen pek çok kişiden mesaj almaya başladım. Ders çalışmaktan bunalanlar... Ne yaptıysam olmuyor diyenler... Sadece okulda değil hayatta da başarıya ulaşmak isteyenler... Oraya ulaşmak için nasıl bir yol takip etmek gerekir? Bunun cevabı bana gelen başka bir mesajda saklı. Aslında bana gelmedi bu mesaj, yıllar önce ben de aynı çaresizlikle bir sahilde dolaşırken onu kıyıya vurmuş bir şişenin içinde buldum. Bu şişenin. İçinden bir harita çıktı, bir de not: Aradığın hazine, çapraz dikili palmiyelerin dibinde! İşte bugün o hazineyi bulmak için yaptığım yolculuğu ve o yolculukta attığım 7 önemli adımı sizinle paylaşacağım. Yani başarı haritasını...

1 yorum: